11-02-2010

Haha, lite beröm till mig som redan skriver ett inlägg nu, för då kanske det till-och-med bli två "roliga" och "intressanta" inlägg idag! Kul va? Haha, noot!! -.- Nej men idag så har det väll varit en vanlig-tråkig torsdag. Inget speciellt, förutom att våran mentor sjukskrev sig för han var tydligen "jätteförkyld" och han var det igår med tydligen, men han ville inte sjukskdriva sig då.. Haha, så jaa, det var nog det enda roliag för dagen då. Förutom det så hade vi idrott och sen handboll sista timmen i skolan, var kul men jobbigt! Eller själva träningen var inte jobbig men den där j*vla väskan som jag fick släpa runt på.. Höll på döö! Men nu ska jag duscha, känner mig väldigt äcklig!! PussPuss!!

                       
                                        The voice 2009... Haha, sexigt!;) noot -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0