Vann skol SM steg 1- Final

Idag körde vi SM i Tumba. Första matchen blev lika typ mot Skånella kan man säga. Andra matchen så vann vi mot Nytorp med 2 mål tror jag. Sen sista matchen var mot Broängen (Tumba) och det var den matchen som skulle avgöra om vi skulle vinna steget eller inte och det vara bara den som vann gruppen som gick vidare eller final eller vad det nu är. Och vi vann!!!!!!!!!!!! Spelade AS BRA gjorde vi och det var så j*vla kul att spela. Dem första två matcherna så var jag i mål första halvleken och sen så spelade jag ute andra halvleken. Sen sista matchen så var jag endast ute spelare. Vi hade en som gick i 7:an som stog och var så j*vla bra. Sen så blev jag punkatde hela matchen förutom första 2 minutrarna, lite segt men det gick bra då! Men nu ska jag äta så bye bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0