Nyår???

Kom hem för ca 1 timma sen ifrån bion. Som sagt kolla vi på Narnia i 3D. Den var faktist helt OK. Jag gillar inte Narnia speciellt mycket men denna var ju bra för att vara Narnia ;D. Vi fick ju hämta ut biljetterna en 1 innan och eftersom inga affärer var öppna förutom donken och elektronik affärer så var det ju det vi fick kolla på. Vi åt pommes på donken och leta efter ett skal till Matildas nya telefon. Det finns seriöst BARA Iphone skal nu. Helt sjuuk! Imorgon ska jag och Matilda till Forum och kolla affärer. Ska även försöka hitta nyårs kläder eftersom vi åker till Göteborg på måndag och spelar Norden Cup och kommer hem en dag innan nyår. 
Men vad fan, NYÅR???? VAD SKA MAN GÖRA DÅ? Ingen aning helt ärligt vad jag ska göra.. Får nog ligga hemma och äta chips. Nej det vill jag inte ju :( men om det är någon eller några som har lite förslag eller så kan ni ju höra av er ;D



Jag och Matilda ifrån bion. Galet mumsiga <3

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag ska inte göra någonting på nyår :(

2010-12-25 @ 21:23:57
URL: http://feliciasterner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0