Nu är julen över :)

Så. Nu är min jul över! Kom precis upp ifrån källaren efter att ha gjort ett till försök med min träning. Denna gång gick det i alla fall lite bättre. Min jul har varit mycket trevlig. Ätit julmat (julbord då alltså) öppnat lite julklappar. Kollat Kalle Anka, Svensson svensson, även sett lite av Nu är det jul igen 1, 2 & 3 (haha)och lite annat. Imorgon ska jag följa med pappa, syster och brorsan till Siba för att de ska köpa lite grejer där tror jag. Sen TROR jag även det blir bi med Matilda, Narnia (?) =D Treeevlans! Sov så gott alla och hoppas ni har haft en grym jul ;D



Detta fick jag även. Det är chailatte sirap som du har i "riktig" chailatte ;D. Om ni har druckit på Waynes Coffe så har dem som "sirap" dem pumpar i och de är de jag har fått. Har inte smakat ännu men får väll återkomma med svar om det smakar bra eller ej ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0