Nu är det JULLOV!

Nu är jag hemma och har loooov!! Såå sjukt nice. Vi började klockan 09.30 idag men kom sent pga bussen. Men sen så lite över 11.00 fick vi våra betyg (:S) och sen fick vi sluta. Skulle egentligen köpa lite julklappar med Matilda men eftersom jag inte kan köpa till henne när hon är med och min bror har jag ingen aning om vad han vill ha och inte min syster heller så bestämde jag mig för att åka hem. Nu när jag har kommit hem har jag bara lyssnat på musik och läst lite bloggar. Sen har jag frysit jävligt mycket också. Sjuuukt kallt ute :S:S. Känns som om det är kallare nu när det typ är 11 minus än vad var då det var 19 minus. Sen senare kommer mormor till oss. Myysigt! Hon ska fira jul med oss. Sen ska det även göras knäck ikväll ;D

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0