Norden Cup över ;)

Igår kom jag hem ifrån Göteborg där vi spelade Norden Cup. Det gick inte så bra, men men :/. Vi kom 12 av 16 lag. Men eftersom det är de bästa lagen i Norden så är det ju endå helt OK placering ;). Vi vann 1 match i gruppen av 3 och sen vann vi ytterligare en match mot ett norskt (?) lag! Tågresan hem gick i alla fall bra, bara 15 försening. Nu på morgonen så tog jag 09.00 bussen ifrån centrum med syster sen tog vi bussen till WorldClass och solade där i 20 minuter. Har ju fått ett solkort där ;). Sen gick vi till donken och åt, tog en glass men åt inte ens hälften ;)... Sen så mötte jag pappa för han skulle handla så då fick jag ju skjuts hem ;). Idag vet jag inte vad jag ska göra. Först äta med familjen och sen träffa Matilda tror jag. Sen nu klockan 14.30 ska jag till stan med syster och kolla kläder. Bye bye ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0