Natt natt

Ligger och kollar lite på film med Matilda just nu.. Myss Myss!! Igår (lördag) spelade vi match på morgonen. Det gick ju inte så bra om man säger så. Vi förlorade med 11 bollar. Hehe! Sen åkte vi hem till mig, jag duschade sedan åkte vi till Forum och åt lunch. Blev BK för mig ;), Sen kollade vi lite match i NAcka bollhall.. Det var mellan Gute och Skurus a-pojkar. Efter det gick vi till Forum igen, kolla lite julklappr och Matila åkte hem till sina katter medans jag fortsatte kolla med syrran. Efter jag hade åkt hem och packat mm så mötte jag och Matilda i mölnvik och köpt elite godis med mera. Till middag gjorde vi pizza. Nice! Nu sak vi sova (eller snaaaart kanske) för imorgon är det match moot skuru :) naaattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0