Min shopping idag ;)


Tunikan och leggisen som har lite "skinn" imitation på sig ( om man kollar noga ;)) som är från Cubus. Tunikan kostade mig 125 :- och legginsen kostade 100 :-.
(Försöker btw för er som undrar försöka få bort min svarta period. Haha, har tröttnat liiite på svart BARA)


Köpte 2 trosor ifrån Ginatricot. 30 :- stycket om jag inte minns fel. Kändes ganska behövligt. Fast tror jag redan har dem här färgerna? Sen köpte jag 2 stycken mycket fina armband ifrån JC. De kostade 25 :- styck. Mycket fina enligt mig. Ska nog köpa några fler.


En kofta ifrån Gina. Mycket fin tycker jag. Den ser bättre ut på än vad den gör på bild. Och den kostade 100 :-. Sen köpte jag en jacka som också kom ifrån Gina som är en sommar/vår jacka. Eller har jag den inomhus nu på vintern när det är så kallt. 50 :-!!!!

      
Detta är en kofta som jag köpte på Zara för 200 :-. Gillar den jätte mycket. Har aldrig varit mycket för den här stilen med päls med mera men denna gillade jag :D. Hihi!

Ahja, dett var det jag fick med mig hem. Allt var på rean också om ni undrade ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0