Lite om imorogon

Imorgon så börjar jag klockan 12.00. Superskönt! De flesta i klassen börjar då i alla fall förutom några som börjar tidigare för dem ska förbereda sig inför julkonserten. I skoaln vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Jag tror vi ska planera lite om Wien resan (kommer skriva mer om det sen) osv. Myys pyss i all fall. Sen så ska vi åka till Nacka aula och kolla på julkonserten och även ha lite julmarknad. Sen vid 17.00 så slutar vi tror jag (?). Efter det så ska jag försöka ta mig hem eller till centrum för sen klockan 17.40 ska jag åka till Skärholmshallen och köra stadslagsträning. Seeegt! Men sen i helgen ska jag vara med Matilda. Myyyyyyys!
Hare gött!

Haha, jag ser ju normal ut ju!! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0