Julhandlat på morgonen :)

Nu på morgonen från typ 10.20 till 12.20 har jag, pappa och mormor vart och handlat. Mys mys! Sen igår kväll gjorde jag och mormor knäck. Eller det var mest hon, jag var med när jag kände för det (a), men kan bara säga att dem blev grymma. Har typ aldrig ätit godare =D. Nej men dem blev typ perfekta. Men nu ska jag kolla lite data sen blir det städa rummet :(
Sen imorgon så blir det handla sista julklapparna :S, Då måste jag värkligen hitta alla. Jag har min bror kvar, syster, lite av matildas och lite av mammas att handla,. Känns inte så bra om jag ska vara ärlig!!Men men...
pööss!!



Jaaaah, man ser ju på de att dem är perfekta!! =D=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0