Hemma efter shopping + match

Idag har jag varit och shoppat med Matilda i 4 timmar typ. Jag fick hem en del saker medans hon inte fick hem något -,-. Vi började med att vara i Forum lite, jag tror vi kom dit till 11.00 tiden. Sen åt vi lunch där och sedan tog vi bussen och tuben till stan. Där hittade jag också en del och sen lite över 2 så åkte vi till Götgatan och kolla där och där hittade jag också lite saker ;D. Sen id 15.00 åkte vi till Brännkyrkahallen och kolla damhandboll. Det var mellan Spårvägen och Eslöv. Mycket jämn och bra match men till slut vann Spårvägen :D. Sen fick vi skjuts hem av mamma som hade tagit bilen in och nu är jag hemma. Har precis ätit julbord (hehe) med familjen, mormor, syster och hennes pojkvän. Nu blir det lite fika + efterrätt. Efter det blir det att packa till Norden Cup... Shiiit vad segt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0