GOD JUL

God Jul alla söta! =D
Nu har jag precis gjort ett tappert försök att träna men det gick inte :/. Jag är mer en "spring tjej". Jag har inte något med vikter osv att göra utan jag springer hellre 1 mil:S. Och det som är så jobbigt nu när det är vinter är att det är omöjligt att springa utomhus för att det är förjävla mycket snö. Men det kan man faktiskt leva med men jag springer absolut inte utomhus om det är kallare än -10. Har hört att det inte heller är så bra. Men jag cyklade i alla falli 3 minuter och gjorde 100 situps (Y). Nu ska jag ta en dusch, raka benen och göra mig fräsch. Sen imorgon bitti ska jag ta en lite promenad till centrum med min syster och hon ska ta ut pengar. Ha en grym jul nu alla!=D=D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0