1 december och 17 minus

Shhiitt vad det var kallt i morse, seriöst!! Mina näshår klibbade sig nästan ju, hahah! Nej men idag är det ju första december, endast 23 dagar kvar till julafton alltså. Det är väll dags att börja köpa julklappar så att man inte håller på med det dagen innan!? Idag fick jag även öppna första luckan i min julkalender. Den är grymt mycket godare än vad dem där "vanliga" är. Myket godare choklad =D. Idag i alla fall var det handboll som sista lektion, var helt OK faktist, nästan så att det var kul! Vi höll först på med göra massa kullebytter av olika slag. Frammåt, bakot, på varandra osv(!!) och sen julade vi ju självklart lite (-,-),det gick ju som det gick. Sen körde vi match i ca 20 minuter. Nu när jag har kommit hem har jag skrivit klart min bilduppsats som jag hade ångest över. Var egentligen inte så mycket att göra bara att jag ALDIRG orkade börja för jag visste inte vart jag skulle börja någon stans, men nu är det i alla fall klart.

Idag är det ingen träning. Utan istället tränade jag + ganska måna till ifrån laget igår. Och sen imorgon är det också träning för att träna inför Junior SM som är i helgen. Ska bli kul! Sen är det ju även hemma så då tycker jag många får komma ner och hejja!!;D

Imorgon är det i alla fall hela dagen borta i Märsta eller vart det var någon stans. Det är i alla fall skol DM. Jag tror vi precis blir ett fullt lag och i värsta (kanske inte västa) fall så ska jag kanske spela ute eftersom vi har så många sjuka, skadade osv. Och då kanske en som är lite "halv krasslig" eller vad det var ska stå, så jag får springa lite. Men ahja, nu ska jag försöka fortsätta med mitt lägenhetsbygge här och GRATTIS till dig som orkade läsa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0