Träningen gick...

Träningen gick bra, vill bara säga till alla att jag helt ärligt talat inte kan göra en ordentlig armhävning, jag suger tootalt på armhävningar och styrka mm i övrigt.. så bli inte förvånade att jag inte kan göra det, om ni nu inte visste att jag inte kunde göra!;) haha,! iallfall så var ju Fellan här och det var mycket trevligt. Vi lyssnade på musik, var inne på datan, spelade kort, tog egobilder ;P  och typ åt (?)!! Ahja, nu blir det en dusch! Hare!


                     
                                              Haha, fjortisarna själva!!! XDXD

Kommentarer
Postat av: Antoniosonja

Nice site, regards from the netherlands!

2011-05-04 @ 15:51:01
URL: http://antoniosonja.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0