Torsdag

Igårkväll kollade vi på Pirates of the Caribbean. Jag nästan somnade undet filmen (eller jag somndade^^) även fast jag nästan sov hela tågresan, fan jag vill ALDRIG börja jobba, det tar ju kål på en. I allfall så kollade jag klart på filmen och sen somnade jag nästan direkt. Idag så vaknade jag typ vid 10.30, åt frukost, gick ner till stan med mormor, jag hittade en skjorta på gina och en bikini på BikBok (glömde min hemma). Sen så gick vi hem och åt pankakor till lunch och då började det spöregna och åska så där hade vi lite tur. Sen så kollade jag på vänner, sen så har jag sovet ett tag också.. hehe.. Vid 18.00 kommer mamma hit med tåget så vi ska väll dit och möte henne eller något, ahja, hööööres!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0