sol här nu!

så, vad har jag gjort idag? Jooh, jag började med att ta en liten sovmorgon till 10.30. Sen vid 11.30 så gick vi ner till stan (ovanligt?) och kollade på någon konstig marknad som var döötrist. Så jag och mamma gick hem igen och köpte med oss en Ben & Jerry´s på vägen. När vi kom hit gjorde vi lunch det endast blev ett ägg för mig typ? Sen så tittade vi lite på tv osv och bara var här. Sen så gick vi till ett "köpcentrum" eller vad man nu ska kalla det och kollade lite där. Jag fick med mig ett par lite udda men coola strumpbyxor från Lindex, haha! Sen så gick vi till godisaffären då jag även köpte med mig en chilatte på vägen!!^^ Efter vi hade köpt godis så gick vi hem och nu sitter jag här. Snart ska vi ut och sätta oss för det är jätte varmt och solit här just nu. Kanske blir att hoppa lite hopprep också (eller sola, låter mycket bättre :P)!?? ahja, får se.. Skriver mer sen!!=D

Kommentarer
Postat av: Anonym

KOM HEM KVINNA½!!!!!!!

2010-08-07 @ 21:03:55
URL: http://slumpens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0