Skola idag... :'(

Sitter och lyssnar på Spotify nu och har ätit lite frukost, klockan 13.10 ska jag gå till bussen som går mot SKOLAN! Sorligt!! :'(..... Ahja, gick upp i allafall för 1 timme sen så jag gick upp 3 timmar innan jag skulle gå.. Hmm.. Nu vet jag inte vad jag ska göra, ska väll sminka mig lite snart och äta paj till lunch!! =D Haha, neeh men aja, hare bäst!

Kommar sakna alla dagar man absolut inte gör någonting på, nu är det bara lite minde än ett ÅR kvar tills dem dagarana kommer... Buhuhuhuhu........

Kommentarer
Postat av: Abdullahmonica

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-10-17 @ 08:56:49
URL: http://abdullahmonica.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0