Sjuk......

Det rinner ur ena näsborren, samtidigt det  är helt täppt i den andra, jag har ont i halsen, ont i huvudet och har typ feber, men det vet jag inte säkert än eftresom jag har typ tagit en alvedon och inte har så ont just nu, men jag kan bara säga att det SUGER att vara så sjuk... Ahja, hoppas att jag blir frisk tills imorgon, vill inte missa något i skolan nu i början!!:S Sen så kom jag på i morse att vi har skolfoto idag, fan, ville ju vara med på det nu när vi går sista året där.. Ahja! Nu ska jag fortsätta äta godis och titta tv!! Hare bäst!!!

Kommentarer
Postat av: Alice W

Du missade inget på tyskan iaf, vi gick bara igenom betygskriterier :) KUL haha (: Synd att du inte var med på skolfotot, dock! Hoppas att du kommer imorgon!

2010-08-30 @ 15:33:58
URL: http://whatson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0