Seeegt Matilda

Nu är vi hemma hos mig efter en väldigt seeg packning ifrån matildas sida (-.-=D) och efter vi har ätit. Just nu håller Matilda på att packa om från sin stooora väska till en typ "påse" eftersom man inte får ha en så stor väska, EFTERSOM Jessica ska få plats med alla 17 tjejers packning i bilen. Så en påminnelse till alla:
PACKA INTE I FÖRSTORA VÄSKOR!!!

Nu ska väll jag snart packa och sen så ska vi lägga oss i tid eftersom vi typ ska upp 04.00 imorgon. Hare bra!!


                        
                         Haha, dålig bild från webbcamen på Matilda när hon packar om nu!;)

                        
                        
                                      Jag just nu, ser att jag har solglajjerna kvar på mig!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0