Natt på er!

Nej jag ska inte sova riktit än men jag tror jag ska stänga av datan nu för att sen ta något att äta (haha, det känns som om jag äter 24/7 och det är det ända jag skriver om här, tur att jag inte blir tjock så lätt då :S:O), sen blir det ju en varm dusch eftersom jag fortfarande typ fryser sen jag kom hem. Imorgon är det ju som sagt vanlig dag då vi börjar 08.00 med idrott, eller vet inte om vi kommer ha idrott men ahja, vi får väll se, måste i alla fall ta en 20 minuter tidigare buss eftresom den bussen vi brukar ta kommer 2-3 minuter innan lektionen börjar så då hinner man ju inte byta om om vi nu måste göra det, så det blir ju en 07.20 buss imorgon, fy f**n säger jag bara, men då får man väll lägga sig i tid idag då, men alla vet ju hur dte brukar sluta, haha natt natti!! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0