Naaaw!!

TACK JÄTTE MYCKET KATTIS för att du hjälpte mig med bloggen. Helt ärligt har jag aldrig gjort något när det kommer till min blogg, det ända jag kan göra är inlägg, inget annat, vet inte om jag är allmänt otecknisk och egentligen inte ska hålla på med datorer eller om jag kanske bara är helt enkelt är för lat för att lära mig. Hur som hellst så ska jag snacka lite om min intressanta dag! ;)

Idag så var det ju paddling på schemat och det är ju alltid bättre än "vanlig" skola, eller "vanligt" schema rättare sagt. Så jaah, vi åkte någon stans (typ Älta kan man säga) och paddlade. Jag paddalde med Matilda och vi säger såå här, vi kom inte först och var inte bäst... hehe, vi var lixom tvärtom.. Vi kom sist och var sämst, eller nää, ibland körde vi faktist rakt i den där typ 5-10 meter breda kanalen och krockade inte in i berg (!), stockar, grenar, vass osv varannan meter.. Nää, men det blev ju ganska six-sax där ett tag (eller flera gånger).. Så när vi skulle åka dit ( till stället där vi skulle äta/vila) genom hela den där Ältakanalen (eller vad den heter, Ältaå eller något, same shit) så kom vi sist kan jag säga, men på tillbakavägen kom vi bara typ 3-4 sist så det var ju bra. När vi typ hade komit till hälften på tillbakavägen så började det spöregna, KALLT kan jag bara säga, så man satt med dem där blöta kläderna hem på bussen och på tunnelbanan, segt. Nu i allafall ska jag inte göra något speciellt eller så, kanske ska "ladda" inför den fösta riktiga skoldagen imorgon!;) haha, lycka till VENDELA     -,- (lite ego så där på kvällen =D) Puss på er!♥

    
      Jaaah, här är en bild jag tog ifrån google lite snabbt på där vi paddlade alltså,
     tänk er att paddla i en sån här smal kanal i en 1 timma DIT och 1 timma hem.
     Hmmm, det går ju inte att åka rakt hela vägen utan att krocka typ 20 gånger, ...
     Sen var det ju inte bätre att 3 andra båtar skulle åka där man själv skulle,
     då blir det ju lite kaos!! ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0