Lång dag...

Idag gick jag upp vid 06.40 typ, skulle följa med lilla Lelle till hennes nya skola med Matilda också och de gick mycket bra. Jag och Matilda stannade tills Lelles klass skulle gå iväg, då gick jag och Matilda till Forum och "hängde" där en stund tills affärerna öppnade vid 10.00. I Forum köpte jag en tjocktröja ifrån Cubus och inget mer, sen åt jag och matilde på "BK" och sedan vid 11.30 så åkte vi till Sickla där jag köpte en kofta ifrån H&M! Sedan åkte vi hem och jag vet inte riktit när det var. När jag kom hem så åt jag lite lunch typ, sedan åkte jag till Forum IGEN med mormor, syster, bror och mamma där jag hittade 2 typ "koftor" ifrån Veromoda sedan en långarmad ifrån H&M (och ett par trosor ifrån Lindex)! Efter det åkte vi och kollade på min systers träning till klockan 19.00. Sedan var det raka vägen till Ekvallen och kolla lite på handbolls skor, men jag hittade inga för jag ska beställa ..ahh några målvaktsskor.. Men nu ska jag bara ta det lungt för jag är asssss trött.. Höres♥


Båda är ifrån Veromoda, en blå-vid kort kofta, och en vanlig lång vit...


En grå kofta ifrån H&M som nog alla har och som har funnits på h&M typ 3 år i rad nu (?).
Sen en lånarmad ifrån H&M också, den är lite vit-rosa...

                             
                                          Skön (liteförstor) tjocktröja, Cubus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0