Inget att göra...

(Jag har absolut inget att göra just nu!)

Idag så var det sista dagen på det där lägret så nu är det slut och jag är 600 :- rikare, funderar på att lägga en del av pengarna på en ny plattång.. En likadan som vi har men då är den helt MIN! Och jag kan VÄRKLIGEN rekommendera denna plattång för den är BÄST! Får mitt krull att ligga i ett tag i alla fall, och den sliter inte alls så mycket, eller ahh, inte så mycket!;P Nu ska jag kanske ut och hoppa hopprep (som absolut inte kommer bli av eftresom jag inte har gjort det en ända gång efter jag har skrivit att jag ska, så fattar inte varför jag ens skriver det och försöker låta bra?).. Byyee byee!!

                                      
 Det är den, den ligger omkring 700 :- och är jätte bra pris för att vara en sån bra plattång!:P
Den är mycket bra för alla "krullhåriga" där ute som sliter och drar i det varje dag!;)

Kommentarer
Postat av: Aboutamericanow

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2010-12-29 @ 08:49:47
URL: http://www.aboutamericanow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0