Hemma

Jag kan skriva nu när jag endå sitter med datan i knät! Jaah, vi kom ungefär fram bara 10 senare än beräknat så det var ju bra. Sen nu när jag har kommit hem så har jag SJÄLVKLART plattat håret, den har inte varit med nu eftersom jag och min syster delar.. Sen har jag tagit kort på mina leggins, tvättat ansiktet mm och sen nu ligger jag här 2 timmar senare.. Bra där!! -.-.. Imorgon eller idag så ska jag upp 07.00 för att sen 08.00 åka ner till Ekvallen eftersom det är det där lägret för år 97-02.. Kul? Njaaa.. Pengar? JAH! Nu ska jag sova typp. HARE BRA!


Här är mina leggins jag köpte, de tioll vänster är lite udda så där som jag skrev men va fan, dem kan väll funka!?? Någon gång kommer dem väll till användning i alla fall, och de till höger var inga speicella så där, går använda till allt typ.

Men nu ska jag sova och så tar jag kort på allt de andra imorgon eller något. HARE BRA!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0