hemma ifrån gotland!!

Nu är jag hemma ifrån Gotland och jag har haft det BÄST (gillade värkligen den här cupen jätte mycket även fast det bara var 2 lag med hos oss, haha, men älskade Gotland) med laget! jag tänkte skriva lite vad vi har gjort dem här tre dagarna sen får ni läsa det ni orkar.

Fredag: Gick jag upp 04.20 och hade Matilda som sov över hos mig. Vi åkte iväg hela familjen förutom syster klockan 05.00 och vid 08.30 var det båten gick om jag inte minns fel. Vid 12.00 tiden kom vi dit och blev "välkomnade" av några Gute killar och nästan dirket åkte vi till hallen där vi skulle äta, pch vi med cykel. Och då cyklade vi tandemcykel eller vad det heter och jag cyklade med Matilda. Efter det så åkte vi till där vi skulle bo och det var en liten bit bort, så det blev ju en del att cykla under hela helgen kan jag säga (antal mil)... På kvällen så tränade vi ett pass på 1,5 timma typ (skulle vara 2 ifall vi inte cyklade fel) och sen vid 11.00 skulle vi sova.

Lördag: Gick vi upp och sen joggade i 20 minuter vid 08.00 tiden innan frukosten. Kanske inte var det roligaste om man säger så... Sen så åt vi frukost, duschade, fixade oss och sen var det bara att ta cyklarna och cykla till matchen mot Skogås. Den matchen var lite speciell eftersom dem inte hade någon målvakt så jag och Johanna fick ta en var sin halvlek var där men det var väll helt OK, vi vann i allafall matchen med 1 boll tillslut! Efter det cyklade vi hem, åt lunch som vi lagade själva och sedan bara tog det lugnt. Vid 17.15 så skulle vi möta Gute 95:or och dem var väll inte särskillt bra. Vi utklassade dem med 31-11 och i andra halvlek så körde dem oseriöst eftersom vi ledde med så mycket men det hade inte spelat någon roll helt ärligt, dem var INTE bra!! Sen på kvällen tog vi det lunt och jag och Matilda var vid stranden lite och snackade och lyssnade på sång (HAHA MIMMI!!) och även åt glass, kollade på marknad (det är ju medeltidsveckan där;) osv!!
 
Söndag: Idag så fick vi även springa på morgonen i ca 20 minuter igen (3 km) vd 08.30. Var lite skönare idag än igår eftresom det inte var så varmt. Sen så åt i frikost, fixade oss sen så efter ca 2 timmar så cyklade vi igen till hallen då det varmatch igen mot Skogås då vi vann över dem med 11 bollar (22-11).. Så det var ju kul, så vi vann ju "finalen" och fick medalj och allt!!=D Sen så var det liten lätt fys direkt efter matchen, sen var det kolla match, duscha och sedan vid 15.00 så åkte vi ner och lämande cyklarna. Efter det så gick vi till glassbaren igen men jag tog ingen eftresom jag inte orkade stå i kö (-,-) men sen så fick vi ta dö på 1.5 timma innan det var lunch så vi promenerade lite i Visby innan vi gick till maten. Efter maten så fick vi skjus ner till båten och sen gck båten 19.00 ca..

Ps. det kommer bilder här så småningom då jag antagligen kommer ta massa bilder ifrån Matilda Aplunds kamera efter hon har lagt ut dem på Facebook!

                             
                                     ah, fast nu var det till-och-med 140 olika smaker tror jag ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0