hemma ifrån lägret

Nu är jag hemma efter två långa dagar i Märsta. Jag orkar inte beskriva så jätte noga men ahh, lite i allfall kommer skrivas. Jag tycker jag har skött mig ganska bra, det gick bra på övningar men inte så jätte bra när vi körde match eftresom vi kör med 3-2-1 försvar då det blir mest 6-meters skott när dem väl skjuter, sen var jag också lite allmänt dåligt, kan inte bara skylla på det;). Annars har det faktist gått bra (tycker jag då). För Johanna gick det inte alls bra, hon hann köra cooper som var första passet sen så på första inomhus passet så stukade hon foten rejält efter ca 15 minuter, så hon har bara suttit och kollat på hela helgen =/. Iallfall så hade vi 4 pass igår som bestog av ett coopertest där jag förbättrade mig, sen så var det 3 stycket inomhuspass som var 1.5 långa. Sen idag var det bara 2 pass då ett var 1.5 och det sista var 2 timmar. Vid 16.00 så slutade vi då mamma kom lite senare och hämtade oss. Vi lämnde först Johanna i centrum sen gick vi och köpte godis, fy f*n vad jag har saknat det, det har varit mitt och Johannas samtalsämne flera gånger, iallafall mitt!!^^) Men nu ska jag äta lite och kolla tv, hare bäst!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0