Fredag!

jaaah, ska skriva lite om dagen som annars har varit lite solig i förmiddags och nu regnar det bara och är molningt och typ 18 garder ?? ahja, idag så gick jag upp 08.30 sen så vid 10.00 tiden gick vi till stan och då fick jag med mig 2 par trosor och ett par strumpbyxor från Twilfit sen även ett hopprep från Intersport.
Sen så gick vi hem, handlade, åt lunch, och sedan åkte vi till moster och fikade sedan blev det att åka till stallet en liten stund för att titta typ (?)..
Ah, sen så åkte vi igen till stan så jag köpte ett till par trosor ifrån Twilfit sen även ett par leggins ifrån Lindex och ett par vanliga vita tygskor ifrån Åhlens och ett par trosor ifrån H&M..
Sen gick vi hem och nu sitter jag här. Ska väll sätta mig och läsa lite skvallertidning snart och sen blir det middag. Hare bra!

Tar bild på grejerna sen när jag kommer hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0