Fredag 27 2010

Kom hem för en stund sen ifrån skolan, skolan var väll rätt OK förutom att jag och Matilda kom 1 timma och 50 minuter typ innan vi egentligen började. Vi har tydligen inte idrott på fredagar utan det är bara för dem som inte har handboll som profilval, men eftresom ingen visste det så hade hela klassen teori... Vid 13.000 slutade jag iallafall. Snart ska jag åka till mölnvik för att köpa lite grejer till skolan, bra bra, sen ska även ett lås inskaffat, får nog bli kodlås, blir mer ekonomiskt så eftersom jag i snitt tappparbort nycklrana till 2 lås per termin (och även är så dum att jag låser in min egen nyckel -,-):/ Ahja, hööres!!

   
     Btw så hade jag nya linnet idag, men har ju inte kunnat ta kort
     eftersom kameran var helt bortaa, men den hittade mamma idag
     i soffan!! hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0