1.5 timma skola

Hmm, idag så började jag 09.30 i klassrumet, då vi fick schema, skåp och lite allmän information. Sen så gick vi till Långsjön och åt matsäck, vissa bada typ i en minut och snackade lite i "mentorsgrupperma" sen så klockan 11.00 sluta vi!!=D Jag och Matilda åkte till Forum och gick genom där till bussarna då jag köpte typ en "långarmad-kofta" (eller näää inte kofta alls.....) på H&M och ett gulligt linne ifrån MQ! Sen tog jag bussen hem och sen så SPRANG jag ifrån bussen närsten hela vägen hem, haha ville ju att inte håret skulle bli onödigt krulligt, men där failade jag ganska hårt -,- nu ska jag , fortsätta min äta isglass, haha!



Haha, min "lilla" katt, ibland kan han faktist vara riktit social, som nu!! =D=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0