TORSDAG!!

Jaa, dagen idag var bra, haha förutom när vi skulle hem. Jag hade med min hund idag och på vägen hem så SPYDDE hon på bussen och det vara bara gult, och rinnande. Hon hade inte ätit på hela dan och hon är van med att kunna små äta hela tiden här hemma, så det hon spydde på bussen var galla, och typ 3 hundgodisar. Shit var pinsamnt det var... XD , jag och Matilda gick av då nästa hållplats, och då ringde Matilda hennes pappa och vi hade turen att han slutade då så det var ju toppen, sen när jag kom hem var jag så trött så jag sov från 18.00 till 21.00 ungefär! Men nu ska jag sova så ha det!! <3 PÖÖSS!!

                        
                                               Några dagars gammal bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0