torsdag....

tog med mig hunden idag till dagis, allt gick bra tills vi skulle hem! När vi åkte hem så tog vi en 471 för och sen byta till en 420. Men på 471 så glömde matilda sitt busskort och mobil på bussen så vi fick ringa hennes mobil och kolla om någon hade tagit det och eller nåt.. Och det hade någon gjort, så vi skulle möta honom vid slussen. Men vi viste inte hur vi skulle komma dit eftresom hon inte hade värken busskort eller mobil och jag hade bara 10 kr kvar på min mobil. Så vi fick gå in till skolan och låna ett gruppkort som man åker med en hel klass på och sedan åka in till slussen och möta han som hade hittat det (och som var mkt snäll att vänta på oss eftresom han satt där i 30 minuter) med det och sedan hem. Så jag var väll hemma vid 17.00 någon ting! men nu ska jag kanske göra lite so. pööss!


Kommentarer
Postat av: Torkelkjersti

Perfect work!

2011-09-23 @ 07:36:06
URL: http://torkelkjersti.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0