söndag....

nu skriver jag bara lite halvsnabbt vad jag har gjort denna dag. först så gick jag upp vid 10.00 tiden, sen vid 11.30 så åkte jag in med josse och ebba till eriksdalhallen för att kolla finaler och även där träffade vi johanna, sen så kom matilda och josse, ebba och johanna åkte. då jag och matilda fortsatte och titta på en final. finalen som vi var där från början att se var mellan spårvägen - rimbo och där var det välldigt jämt. det blev först en förkägning som varade 2x 5 minuter, sen blev det lika igen. då blev det yttreligare 2x 5 minuter,sen blev det lika igen och då blev det sudden och där vann spårvägen. men nu ska jag fortsätta inte-göra någonting istället för att göra massor utav läxor jag har....... pööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0