Skansen med Matilda!!

Idag gick jag upp 10.00. Eller det kanske var lite tidigare eftersom Matilda ringde mig! I alla fall skulle jag och Matilda hitta på något idag och vi hade ingen aning om vad vi skulle göra och jag ville absolut inte sitta inne eftersom det var sånt fint väder. Så till slut kom jag med förslaget att åka till Skansen, haha och så blev det. Kl 13.30 var vi i skansen till 15.30 (ca) och sedan hade vi tröttnat. Nu i alla fall ska jag vänta ett litet tag tills maten har sjunkit ner, sen blir det väll ut och springa av sig lite eftresom det blev både donken till lunch och middag!! (A) PÖÖSS!!

                            
                            
                            
                             
                            
                            
                             
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
Haha, var bara tvungen att ha med den sista bilden "Projekt Utter", haha... Tycketr det lät så roligt!! ^^)



Yes det var några bilder i alla fall, ville inte lägga upp mer för då skulle detta inlägg var skit långt. Men aa det var i alla fall en mycket trevlig dag! Ha det bäst!! PÖÖSSS igen
                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0