SHIT!

Kl är 23.30 och jag sitter och gör ett blogginlägg pga att vissa personer hotar med att jag måste lägga ut bilder på det jag har köpt idag annars så ******** *** **** *********** ( *HOST* Josse)!! Jaa, det vill man ju inte gå miste om. Och jag är ju endå inte så trött, och idag fick jag igång min data !! Så nu sitter jag i mitt rum här och tittar runt lite på datan som jag har vart ifrån i en vecka nu tror jag! PÖÖSS!!!


 
Jaaa, jag ser väldigt smal ut kanske på första bilden, sen så ser man även
mina ådror (a) vädligt mycket på den bilden men aa.. De blir ofta ganska tydliga
på kvällarna och när jag tränar, vet inte varför men jag tror jag har ärft det från
min mamma för hon har också ganska tydliga! (A) Men sov så gott!!!;)
Inga märkvärdiga kläder så där, mest lite fina färger till sommaren !!;)
Börjar gilla de där randiga tröjorna som finns på BIKBOK, Ginatricot mm!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0