Josse svarar!! DEL 1

Tycker du att du är en "lycklig person? : Ja det tycker jag, jag har en underbar vänner och pojkvän !

Är du bortskämd? : Nej verkligen inte!

Favoritfilm? Varför är det din favorit? : Baksmällan, för den är så jävla klockren och min humör! =D

Hur många klänningar äger du? : Haha, ojj! 24 stycken, höhö! =D

Är det något du är missnöjd med dig själv?  Aa.. typ allt! :S:S

Om du fick välja en sak, som skulle bli det sista du skulle få i livet, vad skulle det vara?  Oj vilken svår fråga, men skulle nog vilja ha en dag med min nära och kära! :)

Hur många barn vill du ha när du blir äldre?  Jag vill ha tre st, två flickor och en pojke :)

Om du inte fick ha din egna hårfärg, vilken hårfärg skulle du välja då? Jag skulle nog välja färga till brunt, :)

Vilken kändis, enligt dig, är den snyggaste? Chace Crawford!! såklaaaaaaart!! :D

Favorit låt? Åh det finns så mångamen Never gonna be alone - Nickelback funkar alltid! :)

Favorit färg? Rosa såklart! :D

Om du skulle till en öde ö och fick välja tre saker du skulle ta med dig, vad skulle det vara? Oj vad mycket svåra frågor. Men jag skulle nog ta med mig min bästavän kattis, mat och dricka och sen skulle jag ta med mig min mobil så jag kan ringa så nån hämtar oss! :D

Vad är du mest nöjd med dig själv? Ehh, mitt hår! :)

Vad är det pinsammaste du har gjort? Haha, för mycket! :D

Bästa klädesplagget du har? Oj mycket att välja mellan har så många jag gillar, men ett rosa
  linne :)
Bästa minnet inom handbollen? Finns också så mycket bra, alla partille, eken men det bästa är nog när vi vann Team Sportia :)

Vem/vilka är din/dina bästavän/bästavännner? Min bästavän heter Katarina Ropponen! :D <3

Om du inte fick heta det du heter nu, vad skulle du vilja heta? Gud jag vet inte, men när jag var liten ville jag heta Linda!

Om du inte fick spela i Gustavsberg, vart skulle du vilja spela? Om jag verkligen var tvungen att byta skulle det nog bli skånela eller tumba.

Har du druckiit? Ja, smakat här ju alla! :D

Är du oskuld ? Nej det är jag inte! :)

Hur många har du strulat med ? Haha, tre st typ! :)

Vem är din bässta vän ? Katarina Ropponen såklart! :D

Har du varit otrogen? Nej och det skulle jag aldrig kunna vara!!

Hur var du som barn!? Haha, jag var väldigt glad, busig och gillade att bestämma, mer säger jag inte! :D

Jobbigaste beslutet du har tagit?  Kommer inte på något just nu :O

Snarkar du? Nej det gör jag inte, men andas typ högt, :)

Ville bara säga tack för alla frågor och hoppas ni fick bra svar! :) Ni kommer säkert få höra mer av mig efter som jag är vendelas största idol! :) men ni får ha det bra! :D / josse :)

(Detta var del 1, det kommer komma en "del2", jag tyckte det var lite många frogor för att ha på ett inlägg, pöööss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0