Josse svarar!! DEL 2

Har du någon dålig vana? Jag små äter hela tiden även fast jag inte är hungrig..

Vad heter du i mellannamn? jag heter Mona efter min mamma. :)

Vart har du piercingar? Bara i öronen :)

Vilken är din favourit blogg? Oj jag vet inte, läser många men tycker nog att det är roligast att läsa alla patetiska bloggar! :)

Är du allergisk mot något!? Aa, tål inte kiwi :P

Om du var tvungen att plastikoperera dig vad skulle det vara då? (mellan läppar eller bröst) Hahaha, skulle nog göra brösten då för det kan man dölja lite med än läpparna, :)

Vilket gymnasium ska du börja på eller vill du börja på? Jag tror det blir nacka, som alla andra..

Bästa filmen du har sett? Det finns så många men om jag säga en annan så är det the ugly truth ! :D så sjukt bra och sann film! :D

Blir du ofta svartsjuk? Haha, ärligt talat så blir jag det väldigt lätt vilket inte är bra, men man lär sig och nu är det mycket bättre, :)

Vilken är din favourit glass? Twister ofc! :D

Bästa minnet med din pojkvänn? Oj så sjukt många men det var nog när vi åkte till norrköping tsm! :)

Hur träffades du och din pojkvänn? Vi går i samma klass! :)

Vilken ålder tror du att du kommer flytta hemifrån? Jag vill när jag är 18, men det kommer nog bli när jag är 19-20 :)

Hur tror du att ditt liv kommer se ut om 10 år? Tror att jag kommer vara gift, ha barn och ett jobb! :) hoppas jag xd

Har du rökt/snusat? Nej det har jag inte, hatar bara lukten av rök!

Hur mycket längre är din pojkvänn än dig? Ehh, ganska mycket! :)

Beskriv ditt lag med 3 MENINGAR!!! Mitt lag är det bästa och underbaraste som finns. När jag är med mitt lag så har jag alltid sjukt roligt på cuper, träningar, och grejer vi gör tillsammans. Jag är så himla glad att jag började spela handboll annars hade jag inte haft så underbara vänner som jag har idag.

Hur mycket umgås du med din pojkvän? Väldigt ofta blir det eftersom vi går i samma klass! :)

Har du druckit någon gång? Ja det har jag.

Brukar du ljuga för dina föräldrar? Det händer..

Vad för egenskaper tycker du att vänner ska ha ? Att det bryr sig och har humor! :)

Om du skulle pierca dig, vart skulle du då pierca dig? I naveln :P

Vad är din favoritaffär? Har nog inte favorit, men gillar vila och veromoda ! :)

Brukar du sjunga i duschen? Ja alltid! :D

Vsd skulle du vilja jobba med ? Arkitekt, och inreda hus :)

Vad är din/dina favorit filmer? Skrivit längre upp, men kan säga en annan :) A walk to remember! :)

Hur ser din drömdejt ut? Haha, blond, lång, snygg men ändå söt, magrutor, snäll och bryr sig om än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0