HELGEN!!!

I helgen var jag som sagt med Melinda, Josse och Kattis och vi hade det mycket trevligt. På Fredagen så hade vi möte med laget, sen så åkte vi och köte lite chisp och så på coop och sedan hem. Hos Mel så spelade vi spel, tittade på tv och film. Och när kl var 04.00 så var vi inte i huvud taget trötta, eftre allt spelande osv så vi bestämmde oss för att DYGNA!! XD haha, det var mycket roligt, men efter frukosten tror jag att det var så typ somnade jag en minut i köket för jag var så trött och de andra var bara flummiga! XD Efter det så åkte jag och Josse till Mekonomen med min pappa och HÄMTADE MIN MOPPE, och sedan kom Kattis och Mel dit, vi skulle egentligen övat med moppen (jag skulle det) men de t var så dåligt väder så vi orkade inte. Sen vid lunchtid satte vi på en film men alla tittade typ i 10 minuter sen deckade hel bunten och sen så vaknade vi när filmen var slu. Efter det så tror jag att vi spelade spel och sen tog vi mopparna och handlade middag, det blev tacos och jag kan bara säga att typ ALLT var slut efter middan för alla var skit hungriga eftersom det inte blev någon lunch. Sen somnade vi vid 00.00-01.00 tiden och sedan sov vi till kl 13.00 idag! Sen vid 17.00 tiden åkte alla hem (eller jag gick ju;)).. PÖÖSS!!

(Tyvär så blev det inga bilder i helgen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0