GLAD MED STORA BOKSTÄVER!!

Haha, jag tror inte denna morgon kan ha börjat bättre för mig. Vid kl 09.30 ca så blev jag väckt av mamma, jag fixade mig, åt lite frulle och sen åkte jag och pappa till mölnvik och titta på moppe och nu har jag beställt en som är silver-vit. Det fanns en röd-vit där i affären men sen så sa han (han som jobbade där) att den fanns i en annan färg och då ville jag titta på den och det var snyggare tyckte jag själv. Så nu är jag väldigt glad om man säger så!;) Sen så åkte vi till Jula och köpte moppelås och handlade lite mat med mer. Men nu är jag hemma och tittar runt lite på nätet och jag får se vad jag hittar på idag... PÖÖSS!!!

                       
                                              Så ser den ut för er som undrade, ! ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

FETT SNYGG MOPPE LALAAAA! :)

2010-04-03 @ 12:39:37
URL: http://julychild.blogg.se/
Postat av: kattis

SNYGG ! :D

2010-04-03 @ 13:35:25
Postat av: vendela

Haha, taaaack! :D:D

2010-04-03 @ 16:24:06
URL: http://vendeelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0