Freeeedag! = Match för mig!

Idag var det en ganska lugn dag på paroen!! Slapp städningen och sov då istället på taket och det var skitvarmt och skönt!^^) Sen så kom jag hem redan kl 15.30 istället för 16.30 som jag brukar, eftersom jag och Matilda fick skjus hem av hennes pappa!! Nu i alla fall så kanske jag ska sova (haha är sjukt trött igen XD) och sen äta. Sen ikväll är det match mot Skogås, första slutspelsmatchen i Team sportia Cup!!

uppd: okej, jag skulle tydligen ha samling om en timma så det blev inget sovande.... ZzZzZ... haha, men wtf får väll tagga istället då!! =D=D

                              
                           Wiii!!! Jag och min syster, visst är vi lika varandra !?? (NOOOT XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0