Fredag!!- Sova hos Melinda!!

Idag så vaknade jag lite senare än 10.00. Jag gick upp, åt lite frukost, tittade tv, satt vid datan och bara tog det lugnt. Sen efter det så gick jag ut och sprang 6 km för det var vi tvugna att göra idag eftresom vi inte har någon träning idag utan vi ska ha, ee vad heter det "lagmöte" eller vad det heter. Så det var väll skönt, eller det var inte så skönt att springa men mycket skönt efterråt! Sen duschade jag, klädde på mig och nu sitter jag här! Efter mötet idag så ska jag hem till Mel och sova där med Josse och Kattis kommer bli grymt kul tror jag!! Men nu ska jag torka håret och sen platta det tror jag, (eller jag SKA platta det men jag tror jag gör det lite senare så kan det självtorka istället).. PÖÖSS!

          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0