Förlorade mot

Tänkte först inte skriva något, men vad fan, har ju ingen anledning egentligen att inte skriva !:P I alla fall idag så gick jag upp vid 09.00 tiden för sen att ha samling vid 10.15.. Sen så åkte vi till Skärholmshallen för att spela kvartsfinal mot Rimbo med där torskade vi med 12 bollar! Sen så stannade jag kvar och tittade på kvartsfinal med några andra mellan Skuru - GTSöder! Sen åkte vi och åt i köpcentrumet där. Efter det gick jag, Mel och Jesscia tillbaka och kollade på Skånela - Spårvägen matchen och efter det så åkte vi och kolla på Gustavsberg, juniorerna som spelade semi och jag kan säga att jag har sätt dem spela mycket bättre, det fick som sagt torsk där !:) Men nu ska jag kolla på Millenium, PÖÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0