Dagen var OK!

Orkar inte skriva om dagen utan skriver om morgondagen! Låter bra va!? Nej men imorgon så har vi sovmorgon till 10.20 sen kl 10.30 så ska jag och Ebba gå för att vi ska äta lunch för att sedan åka med 9:orna på SM i Tumba! Så vi har endast 10 minuer lektion imorgon! Så himla skönt! Första matchen börjar mot Tumba kl 13.30 sen är andra matchen direkt efter den eller en match emellan, det beror på om vi vinner eller inte. Men jag vet inte om jag vill spela. Visst kul, men jag ska spela UTE och INTE vara målvakt som jag ÄR! Utan jag ska spela vänster 9 (???) som han aldrig typ har sett mig spela och jag är typ 4:de vänsternian så jag kan väll ha en tröja där det står BÄNKNÖTARE på imorgon... trååk! Men men, aja! Nu ska jag ta en dusch.. PÖÖSS!!!

                                                               
   Haha, så klockren tröja för morgondagen!! haha, nej men ha en bra dag osv. Pööss på er alla!!

Kommentarer
Postat av: kattis

frågestund på min blogg ! (:

2010-04-15 @ 16:56:56
Postat av: kattis

frågestund på min blogg ! (:

2010-04-15 @ 16:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0