20 april!!

Om jag gick och la mig NU skulle jag max somna på 2 minuter, jag är så j*vla trött. Sammanlagt gick jag ut ca 3 timmar idag med hundar och det är tillräckligt för att göra mig trött. Sen städade vi också i ca 30-40 minuter. Nu när jag har kommit hem i alla fall så har jag vart och handlat, eee suttit vid datan?!?! Det är typ det jag har gjort.
Nu tänkte jag ta en dusch för det känns som om jag hund dräggel i HELA ansiktet, och sen så ser jag även ut som en kräfta i ansiktet för jag är så röd men det blir nog solskydd på imorgon. Men ioförsig så skulle det typ regna imorgon och bli snöblask :S:S hoppas inte det bara... Hoppas det bara var en inbildning!=D=D PÖÖSS!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0