2 april!!

Nu är jag hemma och har varit det i snart 3 timmar! Idag så blev jag väckt av matilda kl 09.30 (snark -.-) och vi titta lite tv, hon gjorde frukost (orkade inte, var skit trött XD) och sen åt vi, fixade oss och sen kom mamma och hämtade mig och Matilda. Vi körde ner henne till centrum för att hon skulle åka till dagis och jag skulle hem. Nu är jag i alla fall hemma och  har ingen aning om vad jag ska göra idag!!! HAR SKIT TRÅKIT!!! PÖÖSS!!

                         
                            Haha, familjens påskgodis! XD Fatta fet jag kommer att bli!! :S:S
                                 
                                   Kan väll slänga in en liten egobild ifrån kameran....

Kommentarer
Postat av: Emrelejla

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-06-02 @ 09:03:19
URL: http://emrelejla.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0