Varför??

*Jag är så jävla trött på människor som inte ens vågar svara i telefon när man ringer dem för att dem vet att dem har gjort fel.
*Jag är så jävla trött på människor som inte ens vågar stå på sig det dem har gjort och istället skyller på något annat.
*Jag är så jävla trött på människor som tror att man är en vägg som kan ta all skit och sen bara glömma bort det och låtsas som om inget har hänt.
*Jag är så jävla trött på människor som säger förlåt 1000 gånger som vet att det dem har gjort inte kommer bli bra på en gång.
*Jag är så jävla trött på männskor som säger att de "glömde" bort än istället för att vara ärlig och säger som det är, för båda vet att det inte är sant.
*Jag är så trött på männskor som inte ens kommer ihåg att man skulle med efter 50 minuter.



Kommentarer
Postat av: Anonym

sant!

2009-09-02 @ 18:57:50
Postat av: Anonym

Jag visste att de va nått!!!!!

2009-09-02 @ 23:08:53
Postat av: Linnea

inte för att jag vill att vi ska börja tjafsa om det här igen , men för det första så svarade inte vi för vi inte hörde, inte för att vi inte ville vendela. Och för det andra så vågar jag säga att jag glömde bort dig och jag kan stå på mig och säga som det är men jag har bara sagt sanning till dig. För det tredje så förväntar jag mig inte att du kan ta hur mycket som helst och jag förstår varför du blev sur men jag vill inte att vi ska gå runt och är sura på varandra. Anledningen till att jag låtsats som inget har hänt efter vi pratade om det är för att jag hade sagt all sanning och ville inte som sagt var att vi skule vara sura på varandra. Och sen att säga att vi "glömde" bort dig är bara så fel. Jag borde vetat att du inte var där men jag hade frågat alla andra också och jag vet att jag gjort fel, jag skulle aldrig glömma bort dig med flit vendela, aldrig!! förlåt för allt som hände och jag vt att du kanske hatar mig bara för att jag skriver såhär igen men jag ville bara föremedla dig om att det var absolut inte meningen och att inte ens hälften av det du skrivit är sant! jag vill inet att vi ska fortsätta bråka, och nu verkar det som om det är bra igen men jag vill verkligen att du säger till mig ifall du fortfarande är sur på mig så vi kan prata om det istället för att vi går och bygger på mer "surheter" på varandra. Älskar dig lilla pluttis och det vet du. pussss

2009-09-03 @ 23:54:11
Postat av: linnea

inte för att jag vill att vi ska börja tjafsa om det här igen , men för det första så svarade inte vi för vi inte hörde, inte för att vi inte ville vendela. Och för det andra så vågar jag säga att jag glömde bort dig och jag kan stå på mig och säga som det är men jag har bara sagt sanning till dig. För det tredje så förväntar jag mig inte att du kan ta hur mycket som helst och jag förstår varför du blev sur men jag vill inte att vi ska gå runt och är sura på varandra. Anledningen till att jag låtsats som inget har hänt efter vi pratade om det är för att jag hade sagt all sanning och ville inte som sagt var att vi skule vara sura på varandra. Och sen att säga att vi "glömde" bort dig är bara så fel. Jag borde vetat att du inte var där men jag hade frågat alla andra också och jag vet att jag gjort fel, jag skulle aldrig glömma bort dig med flit vendela, aldrig!! förlåt för allt som hände och jag vt att du kanske hatar mig bara för att jag skriver såhär igen men jag ville bara föremedla dig om att det var absolut inte meningen och att inte ens hälften av det du skrivit är sant! jag vill inet att vi ska fortsätta bråka, och nu verkar det som om det är bra igen men jag vill verkligen att du säger till mig ifall du fortfarande är sur på mig så vi kan prata om det istället för att vi går och bygger på mer "surheter" på varandra. Älskar dig lilla pluttis och det vet du. pussss

2009-09-03 @ 23:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0