:S + bilder!

Idag så var det en väldigt anorlunda kväll.. Men jag kan börja med att föklara dagen!
Först hade vi svenska och sen hade vi idrott där vi hade friidrott som jag absolut inte gillar. Eller jag gillar inte höjdhopp eller längdhopp så det är det som förstörde det hela för mig angåenda friidrotten. Sen efter vi hade det så hade vi no och sen lunch. Och efter lunch hade vi engelska, matte och handboll. Efter handbollen så åkte jag hem och var hemma ca 17.30 (:S) och där fanns det mat uppdukat och allt så jag behövde inte stressa lika mycket som jag trodde att jag skulle. Sen i alla fall så började HANDBOLLEN! Och det var där allt hände! Det började med att vi körde en övning att man skulle stå två och två mitt emot varandra på mitt plan och köra sten-sax-påse mot varandra och den som förlorade skulle jaga den som vann genom att ta upp bollen som hon hade satt nedan för sig vid fötterna och nudda den andara innan den hade tagiit sig över till andra sidan. Men då när dem körde så antar jag att dem hade missförstått det och båda trodde dem BÅDA skulle jaga eller vad det var, jag vet inte säker eftersom jag inte såg utan jag hörde bara, och då när dem skulle ta bollen så krockade dem med varandar med huvudet först. Och det blev en ganska kraftig smäll men båda bara satt ner och garvade fast hade endå tårar i ögonen. Sen i alla fall så fick dem ispåsar och blev bara allt sämre och sämre och till slut så la dem sig på läktaren med hjälp och somnade nästan. Eller jag tror... jag vet inte riktit vad som hände men dem kunde inte titta eller något och båda var helt gråtfärdiga men det slutade med att bådas föräldrar kom och den ena åkte med sin pappa till akuten och den andra fick åka abulans eftersom hennes mamma kom mycket senare.
Så det var det som hände! Men som sakt så vet jag inte säkert utan det är bara vad jag tror!
Nu i alla fall så kom jag hem mer än en timma senare än vad jag trodde så jag har väldigt mycket att göra. Fast jag har redan hunnit äta och duschat men nu ska jag göra mina läxor tills imorgon också. Aja, jag får väll anstränga mig lite och göra klart allt så snabbt som möjligt då. Men nu ska jag i alla fall ladda över lite bilder så ni får se! puss&kram ♥Vendela
















Så det var några bilder i alla fall...
MÅNGA av bilderna var bara på hus och sånt,
men det får ni leva med.
Bilderna var i alla fall i först bussen, sen berlin och sen Prag!
Nej nu måste jag göra läxor.

GOD NATT!! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0