Cooper idag!

Idag så var allt segt i min hjärna tyckte jag. Det kändes som allt gick in i ena örat och ut geom andra. Det vill säga att inget stannade där jag ville att det skulle. Men skit samma.. alla har en skit dag i veckan och det här var min. Haha! Som sagt hade vi handboll det sissta vi hade och där hade vi cooper test och där gick det lite si så där för mig. Själva testet tyckte jag gick ganska bara men jag hade väldigt ont i halsen efter. Men tyvär så hörde jag inte vad jag fick för tid men jag TROR att jag fick något med 9 minuter i alla fall! Sen efter det hade vi rörlighets tester och där klarade jag allt. Nu i alla fall har jag duschat, gjort te, pluggat i nästan 2 timmar med SO, tyska och engelska och ska titta klart på Idol som jag missade 30 minuter kvar och sen blir det göra klart det sissta i tyskan och sen sova. Ska bli super skönt och jag hoppas att jag blir HELT frisk tills på torsdag då vi har beeptest (har drukit te med honung, ABCDE vitamin, och en till tablett som lindrar förkylinging. Så nu tänkte jag bli frisk), brutalbänk och chins och även till helgen då det är Stockholms Cupen. Puss&kram ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0