Trött!!!

Idag så har det varit en ganska bra dag och inte så jobbig men jag är endå sjukt trött!
Först had vi no, matte och so och efter det hade vi lunch och sen slöjd så det var en super "chill" dag eller vad man ska säga! (Slutade kl 13.00) Nu i alla fall så kom jag hem för 45 minuter sen och har inte gjort något specillt och kommer inte göra något speciellt heller utan bara sitta vid datan och titta på tv och kanske på film eftersom jag är super trött.... Imorgon i alla fall så blir det som sagt Stockholms Cupen så då kommer jag inte heller få sovmorgon.. Eller det kanske jag får eftersom min samling är kl 12.15! Men nu ska jag gå så puss&kram ♥Vendela

kl: 13.15 Gustavsberg 2 - Skånela IF Röd Nacka bollhall
kl: 17.55 Gustavssberg 2 - Tyresö HF 1    Nacka sporthall
kl. 20.15 Gustavsberg 2 - Nässjö HF         Nacka sporthall

kl 11.30 Gustavsberg 1 - Norrköpings KIK Nacka bollhall
kl 15.35 Gustavsberg 1 - Tumba HK 2        Nacka sporthall 
kl 18.30 Gustavsberg 1 - Hammarby IF     Nacka sporthall

Lagen 1:                         Lag 2:
Linnea (målvakt)              Johanna (målvakt)
Amanda                           Vendela
Alice                                Kattis
Anna                                Melinda
Josse                               Elli
Ebba                                Matilda H
Ellen                                Anzi
Matilda A                          Emma
Lotta (?)                           Paulina
                                       Felicia (?)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0