Trött som ....

Usch vad trött jag är!! Har inte alls gjort något ansträngande idag, men jag är supertrött endå. Imorgon i alla fall ska jag upp kl 09.00 och kolla på JSM nere i hallen och den matchen börjar kl 11.30. Sen efter det så åker jag till Liljeholmshallen och spela mot Spårvägen kl 14.00 och det får vi se hur det går eftersom vi inte har EN ENDA AVBYTARE just nu!! Men men, hur det än blir eller hur det än går får man väl kämpa! Men nu ska jag i alla fall bortsa tänderna och gå och lägga mig! Puss&kram ♥Vendela

Datum: 2009-09-27 
Dag: Söndag 
Tid: 14:00 
Samling: Runda huset kl 12.30 
Plats: Liljeholmshallen 
Ort: Liljeholmen 
Hemmalag:  Spårvägen HF 
Bortalag: GIF 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0