Stockholms Cupen!

Idag har det inte gått så bra för oss men alla fick spela i alla fall så det var ju bra!
Första matchen lag 1 spelade mot Norrköping så blev det 10-10, alltså lika. Sen så körde vi våran första match mot Skånela och vi förlorade då med 14-23 med kanske inte den bästa inställningen och spelet.
Efter det kl 15.35 så spelade lag 1 igen och fick stryk mot Tumba med fem bollar. Efter en liten väntan så spelade vi igen och förlorade mot Tyresö med med 7 bollar (19-12) så där gick det inte heller så bra. Sista matchen lag 1 spelade så förlorade dem med men jag tyckte dem var riktit duktiga och kämpade på men forlorade tillslut endå mot Hammmaby med 11-15 så det var ju synd. Men sista matchen gick där emot mycket bättre för oss för det slutade 15-14 till oss så det slutade ju bra! Och jag kan ju då tillägga att dem spelade med en man kort sista minutrarna för dem fick 2 röda kort emot sig. Så det var ju super bra sen är jag också ganska nöjd över min insats sista matchen.

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0